Verzending en Bezorging
Waar is mijn bestelling?
De verwachte bezorgdatum van je bestelling kun je vinden in je bevestigingsmail. Je kunt de actuele status van je bestelling ook volgen door op de link in je verzendingsmail te klikken. Daarnaast kun je de status bekijken door in te loggen op ‘Mijn Account’.
Hoe werkt jullie standaard bezorgservice?
Bestellingen die uit voorraad leverbaar zijn, worden binnen 2 – 3 werkdagen bezorgd. Wanneer je bestelling echter uit ons atelier in Spanje wordt verzonden, kan de levering iets langer duren. In dat geval sturen we je een e-mail om je op de hoogte te stellen. De maximale levertijd bedraagt dan 14 dagen.
Houd er rekening mee dat maatwerkproducten altijd een langere levertijd hebben. De levertijd voor deze producten bedraagt 6 weken.
Bestellingen boven de €75 worden gratis verzonden, met track & trace.
Voor bestellingen onder de €75 bedragen de verzendkosten €4,95.
Wat zijn de tarieven voor internationale bezorging?
De tarieven voor verzending naar het buitenland zijn als volgt:
EUR1 zone (13,00 euro):
Denemarken (excl. Faeröer Eilanden)
Groenland
Duitsland
Frankrijk
Italië
Luxemburg
Oostenrijk
Zweden
EUR2 zone (18,50 euro):
Bulgarije
Estland
Finland
Hongarije
Ierland
Letland
Litouwen
Polen
Portugal
Roemenië
Slovenië
Slowakije
Tsjechië
Rest van de wereld (25,00 euro)
Kan ik mijn pakket volgen?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van ons een Track & Trace nummer. Hiermee kun je de status van je pakket altijd volgen. Je kunt ook de status van je bestelling inzien door in te loggen op ‘Mijn Account’.
Als de verwachte levertijd is verstreken en je hebt je bestelling nog niet ontvangen, stuur dan een e-mail naar klantenservice@viltenlampen.nl. We helpen je graag verder!
Verzending vanuit Spanje of Nederland
De meeste producten worden vanuit ons atelier in Nederland verzonden. In sommige gevallen wordt je bestelling echter vanuit ons atelier in Spanje verstuurd. In dat geval kan de verzending iets langer duren. Je ontvangt dan een e-mail van ons om je te informeren over de verwachte levertijd.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de levering van mijn bestelling?
Als je niet thuis bent wanneer de bezorger je pakket komt afleveren, zal de bezorger een tweede poging doen. Ben je ook dan niet thuis, dan wordt je pakket afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Daar kun je je pakket ophalen met je legitimatiebewijs.
Wat als mijn bestelling beschadigd of onvolledig is?
Als je bestelling beschadigd of onvolledig wordt geleverd, verzoeken we je om dit direct bij ontvangst te fotograferen (bijvoorbeeld de verpakking en de staat van het product) en het binnen 3 werkdagen aan onze klantenservice te melden via klantenservice@viltenlampen.nl. Wij helpen je graag met een oplossing.
Klantenservice
+31 6 27 87 87 26
© 2025. All rights reserved.
Mijn account
Categorieën
Contactgegevens
viltenlampen.nl
klantenservice@viltenlampen.nl
Vilten hanglampen
Tafellampen
Wandlampen
Wollen lampen kinderkamer
Lampen
Woonaccessoires
Vilten opbergmanden
Wanddecoratie
Tafeldecoratie
Esperanza Bermudez 13
21292 Fuenteheridos, Spanje
VAT: ESY5407173W
Verzenden & Retourneren